Služby pro členy sdružení

Katalog_služeb sdružení CESNET

Standardní služby

Tyto služby e-infrastruktury CESNET jsou poskytovány v rámci členského příspěvku. Podle usnesení valné hromady z 30. června 2016 jsou standardními službami následující:

  1. Síťové služby
  2. Výpočetní a vývojová prostředí
  3. Datová úložiště
  4. Spolupráce a multimédia
  5. Infrastrukturní služby
  6. Bezpečnost
  7. Správa identit
  8. Monitoring a měření
  9. Konzultace a školení
    • CESNET Day
    • Konzultace
    • Školení a další osvětové aktivity

Nadstandardní služby

Nadstandardní služby pokrývají individuální potřeby specifických skupin uživatelů – zdroje těchto služeb jsou využívány jen některými členy sdružení, nebo mají ze své povahy omezené zdroje a je nutné aplikovat prvky pro samoregulaci, aby všichni členové měli rovnou příležitost čerpat určitý poměr zdrojů před jejich vyčerpáním. Poskytnutí nadstandardních služeb bude realizováno na základě samostatné dohody mezi sdružením a členem a bude vyžadována spoluúčast (např. v modelech pay-per-use, pay-per-sla, pay-per-case).

Za nadstandardní jsou považovány následující služby:

  • Zřízení nové přípojky pro další pracoviště člena – spoluúčast člena ve výši 50% nákladů na připojení (zřízení a provoz přípojky) do nejbližšího místa přítomnosti CESNET
  • Národní a zahraniční vyhrazené E2E služby (lambda a fotonické služby)
  • Zálohování a archivace dat s garancí (SLA)
  • Virtualizační platforma
  • Licence / software
  • Forenzní laboratoř (penetrační a zátěžové testy)
  • Dedikované instalace a správa systémů Perun, FTAS, G3, Nagios/Icinga
  • Sponzoring LIR (přeúčtování nákladů)
  • Outsourcované dohledové centrum
  • Zajištění realizace a produkce akcí

Poslední změna: 20.11.2017