Záložní poštovní server

Kontakty

zřízení služby:
péče o uživatele

hlášení problémů:
service desk

Služba spočívá v zajištění příjmu poštovních zpráv v případě, kdy nefunguje primární přijímající poštovní server. Záložní server v případě kratšího výpadku primárního příjemce (až pět dní) poštovní zprávy uchová a po opětovném zprovoznění primárního serveru zprávy doručí.

Služba je vhodná především pro menší připojené organizace, které nechtějí kromě hlavního poštovního serveru provozovat a udržovat ještě server záložní a které vidí přínos v použití záložního poštovního serveru, např. se dají předpokládat časté výpadky primární poštovního serveru.

  • Robustní a modulární architektura zajišťuje vysokou účinnost a dostupnost v režimu 24/7/365.
  • Služba běží na výkonných serverech, které zvládnou příjem velkých objemů zpráv i při vysokém zatížení ve špičkách.
  • Systematický monitoring služby včetně fronty poštovních zpráv.
  • Ochrana před DDoS útoky.

Hlavní výhody

  • Odpadá náročná správa a náklady na vlastní řešení.
  • Zajistí doručení emailových zpráv v případě výpadku primárního poštovního serveru.
  • Službu lze kombinovat ze službou Antispam Gateway.

Pro koho je určena?

Služba je určená pro všechny připojené organizace, které provozují vlastní poštovní server a přejí si vyšší zabezpečení příjmu poštovních zpráv.

Cena

Služba je pro organizace připojené k e-infrastruktuře CESNET dostupná bez dalších poplatků.

Zprovoznění

Zájemce zašle požadavek oddělení péče o uživatele. Následuje zprovoznění služby pracovníkem CESNET, který žadatele provede konfigurací a otestováním služby.

Související služby

Poslední změna: 15.12.2016