Service Desk
Service desk je pracoviště s nepřetržitým provozem (24 hodin denně, 365 dní v roce), které zajišťuje tyto činnosti:
Dohledové centrum
- nepřetržitý monitoring sítě (optických tras, DWDM okruhů, linek, uzlů), služeb a serverů
HelpDesk
- pomoc a komunikace s uživateli při výpadcích sítě a služeb e-infrastruktury
Kontakt:
e-mail: support@cesnet.cz
telefon: +420 234 680 222
mobil: +420 602 252 531
Varianty služby:
- Základní: E-infrastruktura je kontinuálně monitorována a dohledována. Odchylky vůči standardu jsou zaznamenávány a vyhodnocovány CESNET NOC.
- Externí monitoring: Uživatel může požádat o konfiguraci externího monitoringu. V případě poruchy je uživatel informován prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
- Proaktivní: Rozšiřuje externí monitoring o sjednané eskalační procedury. V případě poruchy operátor Service Desk realizuje činnosti podle předem domluvených postupů. Následně je provedena post-mortem analýza a korekce procesů v součinnosti s uživatelem.
Poslední změna: 18.11.2020