Webkonference

Kontakty

zřízení služby:
Rezervujte si místnost

hlášení problémů:
service desk

Dokumentace

Technická dokumentace

Služba webkonference slouží k realizaci jednání (schůzek, konzultací, seminářů) v prostředí webového prohlížeče. Služba je realizována technologií Adobe Connect.

Varianty služby

  • Místnosti pro jednorázové nebo opakované schůzky
  • Místnost pro webináře pro více účastníků na základě individuální domluvy

Funkce

  • Přenos hlasu a obrazu v základní kvalitě (SD)
  • Textová diskuze – krátké textové zprávy určené všem nebo jen adresátovi
  • Řízení – povolení posílání obrazu a zvuku, vypnutí mikrofonu, přihlášení o slovo
  • Sdílení obrázků, PDF, PowerPoint prezentací atd.
  • Sdílená tabule – účastníci mohou (i všichni zároveň) kreslit po společné tabuli
  • Sdílení pracovní plochy počítače – účastníci s operačním systémem MS-Windows mohou ostatním sdílet okno konkrétního programu, nebo celou pracovní plochu svého počítače
  • Nahrávaní schůzek

Hlavní výhody

  • Jednoduché komunikační prostředí pro skupiny realizované ve webovém prohlížeči (Adobe Flash plugin nutný, pro mobilní platformy existuje samostatná aplikace).
  • Napojení na federovanou autentizaci (eduID.cz).
  • Samotný přístup do virtuálních místností je možné povolit i bez přihlášení (guest access), případně s autorizací správci dané místnosti.

Pro koho je určena?

Služba je určena jednotlivcům/týmům z organizací připojených k e-infrastruktuře CESNET.

Cena

Služba je pro organizace připojené k e-infrastruktuře CESNET dostupná bez dalších poplatků.

Zprovoznění

Služba je dostupná na základě rezervace zdrojů online: meetings.cesnet.cz.

Související služby

Poslední změna: 15.12.2016