Asistent/ka právního oddělení

Co u nás budete dělat?

  • zajišťovat oběh a správu smluv a dalších dokumentů (jak v listinné podobě, tak v elektronické podobě v DMS systému)
  • vést archiv sdružení, včetně zajištění skartace písemností
  • administrativní úkony v rámci zadávacích řízení, práce s elektronickým nástrojem E-ZAK, vedení evidence a spisů veřejných zakázek
  • správa RT front právního oddělení
  • obsluha datové schránky sdružení
  • administrativní podpora právního týmu sdružení (formální úprava dokumentů, podkladů k prezentacím; organizace schůzek; vyřizování korespondence s úřady; dohled nad dodržením lhůt např. pro uveřejnění dokumentů; vyhledávání podkladů a informací apod.)

Jaký by měl být váš profil?

  • min. středoškolské vzdělání (ekonomické/právní zaměření výhodou)
  • pečlivost, důslednost, systematičnost, zodpovědnost, komunikativnost
  • chuť učit se nové věci (oblast veřejných zakázek, DMS systém, RT systém)
  • schopnost pracovat samostatně i řídit se pokyny
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • dobrá znalost AJ (běžná komunikace)
  • praxe na obdobné pozici nebo v administrativě výhodou

Co vám za to nabízíme?

  • přátelský kolektiv
  • odborný růst a vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
  • pružnou pracovní dobu
  • místo výkonu práce přímo u metra (Dejvická)
  • Benefitní kafeterie
  • práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
  • práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
  • další benefity

Nástup možný ideálně ihned, ale na nejvhodnější(ho) si rádi počkáme 🙂

Své životopisy zasílejte prosím na email pavel.krupka@cesnet.cz

Poslední změna: 13.8.2021